Na konferenciji za novinare tvrtka Geberit Hrvatska predstavila je asortiman svoje keramike
Početkom listopada održana je novinarska konferencija na kojoj je Geberit Hrvatska predstavio proširenje svog asortimana s integriranim kupaonskim rješenjima. Geberit je vodeći proizvođač sanitarnih proizvoda.
Primjenom širokog znanja i vještina, kao i gotovo 150 godina iskustva, Geberit osigurava da se korisnici uvijek mogu pouzdati u rješenja iz Geberita. Pripajanjem niza dugovječnih i respektabilnih keramičkih brandova Geberit danas ima novi identitet: pouzdana tehnika iza zida spojena je sa savršeno dizajniranom kupaonskom opremom.
Konferencija je održana u Geberit Hrvatska showroom-u na adresi Samoborska cesta 218 u Zagrebu. U prostoru postavljeni eksponati kupaonskih linija kao što su Geberit Acanto, Geberit Citterio, Geberit Smyle i mnoge druge. Osim kupaonskih linija, prezentirana su rješenja za kupaonice. Ona ih čine lakšim i jednostavnijim za održavanje. Poput Geberit Rimfree® rješenja za WC školjke bez unutarnjeg ruba, zaštitne keramičke glazure Geberit KeraTect® koja pruža dugogodišnju zaštitu keramičkih površina. Geberit DuoFresh modul koji izravno uklanja neugodne mirise iz WC školjke, pročišćavajući zrak pomoću keramičkog saćastog filtera.
Više informacija na: www.geberit.hr
Grupacija Geberit, aktivna na globalnoj razini, vodeća je na tržištu sanitarnih proizvoda u Europi. Geberit radi kao integrirana grupacija s vrlo snažnom lokalnom prisutnošću u većini europskih zemalja te pruža jedinstvenu dodanu vrijednost kada je riječ o sanitarnoj tehnologiji i kupaonskoj keramici. Proizvodna mreža obuhvaća 30 proizvodnih pogona od kojih se 6 nalazi preko oceana. Sjedište grupacije smješteno je u mjestu Rapperswil-Jona u Švicarskoj. S oko 12.000 zaposlenika u skoro 50 zemalja Geberit u 2017. godini ostvaruje neto promet od 2,9 milijardi CHF. Dionice društva Geberit kotiraju na švicarskoj burzi SIX Swiss Exchange, a od 2012. dionice društva Geberit uključene su u švicarski burzovni indeks SMI (Swiss Market Index).