Naše usluge

Naša Agencija za odnose s javnošću je specijalizirana za pružanje odnosa s javnošću i oglašavanje u klasičnim i digitalnim medijima.

 

  • Media relations;
  • Krizno komuniciranje;
  • Social media;
  • Events;
  • Oglašavanje
  • Digitalno oglašavanje
Naša misija

Naša misija je pružanje savjeta za odnose s javnošću i strateških komunikacijskih usluga koje našim klijentima omogućavaju najbolje komuniciranje s javnošću koje je od izuzetne važnosti za donošenje ispravnih stavova i građenje ugleda u sve složenijem svijetu.

Svoju misiju vršimo integrirajući specijalno znanje iz prakse i industrija, razumijevanjem lokalnog tržišta, koristeći vlasničku metodologiju i probojnu kreativnost.

Posvećeni smo izgradnji dugoročnih suradnji i partnerstava koja povećavaju vrijednosti za naše klijente i naše građane.

Naši klijenti su lideri u svojim područjima koji pokreću promjene i traže nova rješenja.

Naše vrijednosti

U komuniciranju poruka naših klijenata pružamo naša najbolja znanja temeljena na vrsnim stručnjacima i dugogodišnjoj tradiciji naše agencije u sve složenijim svjetskim odnosima.

Kreativnost nam je na prvom mjestu jer samo ona može naše klijente izdvojiti od masovnog komuniciranja poruka  te ih snažno suprostaviti konkurenciji.

Građenje dobrih odnosa s našim klijentima, suradnicima, medijima, vladinim institucijama, zajednicom. Na taj način im svima potvrđujemo da smo pouzdan partner koji svojim ponašenjem gradi kako svoj, tako i njihov ugled u javnosti.

Komuniciramo pazeći i poštivajući sve ekološke standarde ukazujući na savjesno i osvješteno ponašanje naših klijenata kao i nas samih.

Naše se glavne vrijednosti temelje na objektivnom, kreativnom i visoko moralnom komuniciranju pri kojem poštujemo sve kodekse naše struke, poštivajući pri tome sve one koji naše poruke prenose javnosti, te na taj način uspješno gradimo ugled naših klijenata u zajednici kojoj se obraćaju.

 

Izjava o svrsi

PR agencija IN MEDIAS RES KOMUNIKACIJE d.o.o. surađuje s klijentima u širokom spektru industrija i globalnih tržišta. Budući da smo zadržani kao zagovornici u ime naših klijenata, svaki angažman predstavlja različite prilike, a ponekad i izazove. Vjerujemo da klijenti zaslužuju zastupanje ukoliko su posvećeni komunikacijama utemeljenim na činjenicama, istinitim i transparentnim.

Imamo, i nastavit ćemo se zauzimati, informirani pristup upravljanju našim portfeljem, poslovnom strategijom i angažmanima klijenata na način koji je u skladu s našim vrijednostima. Pored toga, ocjenjujemo sve potencijalne angažmane klijenta s obzirom na potencijalne etičke, komercijalne, ugledne i pravne implikacije.

Naša PR agencija poštuje različitost naših zaposlenika, naših klijenata i zajednice u kojoj poslujemo. Uviđajući da nije svaki praktičar prikladan za rad na svakom računu, a nije svaki račun prikladan za svakog vježbača, naša PR agencija podržava pravo zaposlenika da ne bira posao na poslu koji nije usklađen s njegovim osobnim uvjerenjima. Naša PR agencija odbija poslovati s subjektima koji posluju na način koji nije u skladu s našim korporativnim vrijednostima.

Kao Agencija za odnose s javnošću naš je posao pomoći klijentima da ispričaju svoje priče što će, ako se učini integritetom, unaprijediti njihove interese. Uvjereni smo da neovisno držana, suprotna stajališta zaslužuju biti saslušana na sudu javnog mišljenja i potvrđujemo našu ulogu kao čvrstih zastupnika naših klijenata. To ne odobrava svaku radnju koju svaki klijent zauzima ili podrazumijeva implicitnu podršku za svaku poziciju koju klijent može zauzeti, već odražava našu apsolutnu predanost i podršku njihovom pravu na ostvarivanje slobode izražavanja. Pridržavamo pravo izražavanja stavova i zauzimanja stava kao institucije koja se može razlikovati od mišljenja nekih naših klijenata.

Etički kodeks i poslovno ponašanje

Naš Etički kodeks i poslovno ponašanje pruža jedinstveno razumijevanje onoga što se očekuje od naših zaposlenika i utjelovljuje našu posvećenost izvrsnim savjetima i uslugama svim dionicima. Kodeks je dopunjen našim dan-danas Situacija Guide , koja se bavi pitanjima specifične za našu industriju.

Također se zalažemo za održavanje visokih etičkih standarda izvana od strane trećih strana u koje sudjelujemo. Kao rezultat toga, razvili smo Etički kodeks za dobavljače i pružatelje usluga kako bismo osigurali da podizvođači, freelanceri, dobavljači i druge treće strane razumiju i pristaju u skladu s našim očekivanim standardima u svim poslovima koji se odnose na našu PR agenciju.

Prednost dajemo društvenim i ekološkim povratima i opredijeljeni smo na nekoliko frontova za poboljšanje održivosti na našem planetu, kako je opisano u našoj politici zaštite okoliša . Posvećeni smo izvoru roba i usluga iz održivih izvora i surađujemo s partnerima koji dijele naše vrijednosti i obveze prema održivoj nabavi. Kroz našu Politiku održive nabave tražimo od naših dobavljača da ispune ove obveze i sudjeluju s nama u procesu stalnog poboljšanja na području odgovorne i održive nabave.

Zalažemo se da se fokusiramo na internetsko ponašanje kroz „lepe stvari“. Imamo Digitalni kodeks ponašanja koji se ažurira svake godine, jer naše mrežne politike ponašanja pomno odražavaju dramatični tempo promjena koji su se dogodili u digitalnom svijetu. Naše smjernice izrađene su tako da odražavaju evoluirajuće norme ponašanja na mreži u zajednici, posebno što se odnosi na način na koji se korporacije i agencije koje djeluju u njihovo ime, međusobno komuniciraju.

blank
  • Odnosi s javnošću 72% 72%
  • Oglašavanje 15% 15%
  • Digitalno oglašavanje 13% 13%

Mi smo prvi i zato smo uvijek par koraka ispred drugih!

 

Agencija za odnose s javnošću „In medias res komunikacije“ d.o.o. iz Zagreba utemeljena je 2010. godine. Agenciju vodi tim stručnjaka koji je utemeljio prvu agenciju za odnose s javnošću u Hrvatskoj još 1992. godine. U svom dugogodišnjem radu pružanja usluga odnosa s javnošću tim je savjetovao mnoge velike međunarodne korporacije te utro put shvaćanju potrebe vođenja odnosa s javnošću i za hrvatske tvrtke. Istovremeno je radio i na promicanju struke u Hrvatskoj, a sudjelujući na PR konferencijama širom svijeta pridonosio je podizanju ugleda Hrvatske u svijetu. 2010. godine Agencija je potpisala Ugovor o pridruženom članstvu s najstarijom i najvećom svjetskom PR agencijom Daniel J. Edelman za Hrvatsku i Sloveniju što joj je omogućilo dobivanje novih svjetskih klijenata poput Hewlett Packard i C&A, ali isto tako i pristup najnovijem know how-u u PRindustriji.

Kako i samo ime agencije govori, tim stručnjaka uvijek kod svojih klijenata ide u bit stvari – in medias res, i njihove poruke komunicira kratko, jasno i kreativno. Uz to, zahvaljujući dugogodišnjem radu s urednicima i novinarima svih hrvatskih i slovenskih medija, Agencija je stvorila ugled i povjerenje koje itekako pridonosi izuzetnom građenju ugleda njenih klijenata. Tim stručnjaka je zahvaljujući svojem transparentnom, pozitivnom i jasnom komuniciranju sagradio međusobno povjerenje i tako postigao da poruke koje komunicira za svoje klijente medijima imaju uvijek pravu težinu iprednost u objavama. Budući da iza Agencije stoji dugogodišnji rad na području  odnosa s javnošću njeni su se eksperti susreli s mnogim izazovima tog zanata koji je u Hrvatskoj prepoznat tek od 2000 godine. U svom radu, zahvaljujući suradnji s agencijom Edelman, naš tim prihvaća pristup klijentima koji obuhvaća konzistentne i standarde protokole i procese, te na taj način dostiže rezultate potpunog djelovanja. Mi pratimo značajan razvoj klijenata – posebice promjene u strategiji koje bi mogle imati utjecaj na programe komuniciranja.

Naše su najveće vrijednosti naši konzultanti, NAŠ TIM, koji u svojim redovima ima najbolje stručnjake iz svih područja: dizajnere, fotografe, tekstopisce, sociologe, psihologe, IT stručnjaka, stručnjaka za financije, privatizaciju, vrsne pravnike i mlade kolege s područja naše profesije koji su na početku svog puta u svijet PR-a. Zahvaljujući njima sposobni smo brzo odgovoriti na svaki problem i reagirati na svaku promjenu strategije.

Razumijevanje potreba, brzi odgovori, dobar back ground u obje države (Hrvatska i Slovenija), vrhunsko strateško razmišljanje, višestruko nagrađivana kreativnost, izvrsne izvedbe, odlično financijsko upravljanje budžetima samo su neke od kvaliteta našeg dugogodišnjeg tima.

Naši stručnjaci Franc Kaučič i Astrid Mušura Kaučič su od strane Hrvatske udruge za odnose s javnošću HUOJ nagrađeni s certfikatima koji im daju status certificiranog stručnjaka za odnose s javnošću (CSOJ).

 

 

blank
blank
blank

Zašto odabrati nas?

Mi smo skupina profesionalaca i entuzijasta, koji jako vole svoj posao i uživanju u njemu.

 

  • Mi smo skupina profesionalaca i entuzijasta koji jako vole svoj posao i u njemu uživaju. 
  • Preko 30 godina iskustva našeg tima. 
  • Pridruženi smo član najveće PR agencije na Svijetu D. J. Edelman koja zapošljava preko 6.000 PR stručnjaka. 
  • Radimo na teritoriju republike Hrvatske i republike Slovenije. 
  • Globalna mreža podrške, uključujući PR-agencije Edelman grupe. 
  • Dugogodišnji izgrađeni odnosi s medijima. 
  • U našem timu su certificirani i nagrađivani PR stručnjaci s dugogodišnjim iskustvom. 
  • Naš tim je osnovao prvu PR agenciju u Hrvatskoj još davne 1992 godine.
  • Dobri i dugogodišnji odnosi s ključnim medijima, vladinim institucijama i drugim utjecajnim skupinama.
  • Višestruki smo dobitnici domaćih i međunarodnih PR nagrada i priznanja.
  • Tisuće uspješno odrađenih kampanja za preko 90 svjetskih tvrtki i korporacija.
  • Visoka stopa zadržavanja klijenata, i do 20 godina.
blank

Upoznajte naš team

Naš team vrhunskih profesionalaca ima puno iskustva na području odnosa s javnošću, marketinga i poslovnog savjetovanja i još mnogim drugim područjima.

Franc Kaučič

Franc Kaučič

Owner

Christopher Jon Kaučič

Christopher Jon Kaučič

CEO

Astrid Mušura Kaučič

Astrid Mušura Kaučič

Senior Adviser

Ratko Mavar

Ratko Mavar

Photographer

Edin Osmanagić

Edin Osmanagić

IT expert

Vrhunska Agencija za odnose s javnošću. Ako ste se kao što sam i ja nekada zapitali što može PR agencija učiniti za vas i vaš posao odgovor je jednostavan kao i kod najvećeg dijela svih pravih rješenja. Agencija sama po sebi ne, ali Agencija kao In Medias Res Komunikacije jako puno. Profesionalan pristup, kontakti sa svim relevantnim faktorima iz poslovanja i svih pratećih medija, uvijek ne traženje nego nalaženje najpovoljnijih opcija i načina ostvarenja vašeg zajedničkog cilja. Da, zajedničkog jer vaš cilj postaje uz “In Medias Res”  i cilj vaše agencije. Raspoloživost 24 sata na dan uz sjajne komunikacijske vještine, savjete u odnosima sa javnošću i nebrojeno toga drugoga. Mjereno konzervativno- sigurno je da dobijate puno više nego ste platili. Preporučam bezuvjetno! 

Hrvoje Lijić

Direktor, Peko Hrvatska

S PR agencijom In Medias Res Komunikacije d.o.o. surađujem skoro 10 godina unutar mnogobrojnih uspješnih marketinških kampanja te manjih i velikih evenata.

G. Kaučič i njegov tim uspješno su implementirali i najzahtjevnije kampanje i proveli ih skoro u potpunosti samostalno. Prilikom organizacije eventa, u svakom se segmentu organizacije možete bezbrižno prepustiti ovim vrhunskim stručnjacima i jednostavno znati da će sve proći u redu i iznad svih očekivanja.

Svim tvrtkama koje žele biti prepoznatljivije ili se drugačije pozicionirati na tržištu, od srca preporučam ovaj vrijedan, entuzijastičan, kreativan i pouzdan tim!

Nina Vrčić

Marketing Manager, Saint-Gobain građevinski proizvodi Hrvatska d.o.o.

S posebnim zadovoljstvom pamtim svoju suradnju s gospodinom Francom Kaučičem i njegovom PR agencijom In Medias Res Komunikacije d.o.o.. Tijekom karijere u farmaceutskoj tvrtci Jadran Galenski laboratorij d.d. (JGL d.d.) kao član Izvršnog odbora, Direktor divizije Kozmetike i Direktor korporativnog brendinga, In Medias Res d.o.o. je bila odabrana PR agencija tvrtke od 2007. do 2015. godine – kako za pojedine brendove tako i za krovni brend JGL d.d..

Tijekom dugih godina suradnje, G. Franc i njegov tim bili su odgovorni za izuzetno uspješnu formulaciju i implementaciju brojnih PR aktivnosti i etabliranje niza brendova tvrtke na hrvatskom tržištu. Posebno uspješnim smatram projekt rebrendinga tvrtke JGL d.d. u kojem je Agencija In Medias Res Komunikacije d.o.o. odigrala vrlo značajnu ulogu.

G.Franc i njegov tim su prije svega vrlo profesionalni, uvijek dio rješenja, poticajni, pragmatični i proaktivni. Naši “briefing-sastanci” su bili uvijek prožeti kreativnim i često pozitivno provokativnim idejama, od kojih su mnoge bile radikalno drugačije od onoga što se na tržištu dalo primijetiti. Pamtim našu suradnju s Društvom za ekološka istraživanja PAKS tijekom koje smo putem edukacija, radionica i tečajeva upoznavali djecu s vrijednostima podmorskih staništa Jadrana. U projektu je sudjelovalo više od 1,000 djece, 500 osnovnih škola, izrađeno i podijeljeno više od 1,500 edukativnih priručnika, 1,500 edukativnih DVD-a “More je živo” i 500 digitalnih igrica s jadranskim životinjama. Bez G.Kaučića i njegovog tima nacionalnu prepoznatljivost i osviještenost ove društveno odgovorne prakse ne bi bilo moguće realizirati s tolikom uspješnošću.

Također, tijekom godina zajedničke suradnje, brend tvrtke JGL d.d. je značajno transformiran od lokalnog malog laboratorija do snažne i prepoznatljive multinacionalne farmaceutske tvrtke ne samo na hrvatskom već i na internacionalnom tržištu.

S punom odgovornošću i uvjerenjem vjerujem da bezrezervna predanost, originalan pristup i umreženost G.Kaučiča i njegovog tima su uvelike zaslužni za mnoge uspjehe tijekom godina i zasigurno predstavljaju enorman kapital za bilo koju tvrtku koja želi graditi svoju prepoznatljivost i koja ima ambiciju potaknuti snažnije svoj rast.

Teo Rakočević, B.Sc. MBA, MBI

Član Izvršnog odbora, Direktor divizije Kozmetike i Direktor korporativnog brendinga, JGL d.d.

Suradnja sa PR agencijom In Medias Res Komunikacije se može opisati u par rijeci: Iznimno profesionalno sa isporučenim rezultatima. Ono što je posebno, a jako bitno u poslovnom okruženju je odnos prema klijentu, surađivati sa Francom je uvijek bilo zadovoljstvo te sam siguran da će isto tako biti i u daljnjoj suradnji. U marketingu je ključno imati dobavljače/partnere koji daju dodatnu vrijednost i olakšavaju vođenje, agencija za odnose s javnošću In Media Res Komunikacije pruža nam upravo to.

MBA Juraj Pogledić

Head of Brand Marketing, Adrija regija , BSH (BOSCH & SIEMENS KUĆANSKI APARATI)